Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Agent pro kurzové sázení
Bělohlávek, Jiří ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce vysvětluje návrh a implementaci agenta pro podporu kurzového sázení. Nechybí ani teoretické pozadí o online kurzovém sázení, pravděpodobnosti a statistice. V části dolování dat je nastíněn princip dolování dat z datových skladů, metody řešení různých typů úloh. Podrobněji je zpracována metoda řešení pomocí neuronových sítí např. pomocí algoritmu backpropagation. Najdete zde i množství grafů a histogramů, z analýzy dat, vytvořených programem SAS Enterprise Miner. V závěru práce se nachází shrnutí výsledů a další možnosti rozšíření agenta.
Typologie zákazníků českých sázkových společností
Med, Daniel ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kunzmann, Lucia (oponent)
Název: Typologie zákazníků českých sázkových kanceláří Cíle: Hlavním cílem tohoto výzkumu je vytvoření typologie současných zákazníků českých sázkových kanceláří. Metody: Pro získání výsledků byl proveden marketingový kvantitativní výzkum pomocí elektronického i osobního dotazování. Základní soubor byl tvořen všemi sázejícími v České republice a výběrový soubor 210 respondenty. Ti byli zastoupení jak zákazníky, kteří sází online prostřednictvím počítače, přes aplikaci, tak i těmi z kamenných poboček. Sběr dat trval po dobu dvou týdnů. Výsledky: Výsledky setření jsou uvedeny v kapitole analytická část. Jsou zdrojem pro syntetickou část, ve které pomocí matematicko- popisných metod byli zákazníci sázkových kanceláří rozděleni do tří typů a stručně popsány jako Počítač, Aplikace a Kancelář. Klíčová slova: Typologie, zákazník, segmentace, sázkové kanceláře, sázky, loterie, marketing, marketingový výzkum.
Agent pro kurzové sázení
Bělohlávek, Jiří ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce vysvětluje návrh a implementaci agenta pro podporu kurzového sázení. Nechybí ani teoretické pozadí o online kurzovém sázení, pravděpodobnosti a statistice. V části dolování dat je nastíněn princip dolování dat z datových skladů, metody řešení různých typů úloh. Podrobněji je zpracována metoda řešení pomocí neuronových sítí např. pomocí algoritmu backpropagation. Najdete zde i množství grafů a histogramů, z analýzy dat, vytvořených programem SAS Enterprise Miner. V závěru práce se nachází shrnutí výsledů a další možnosti rozšíření agenta.
Ekonomika sázkových kanceláří
Saibt, Radek ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Práce poskytuje ucelený přehled o fungování sázkových kanceláří a charakterizuje český trh loterií a sázkových her. Jsou rozebrány hlavní důvody, proč se ekonomika sportu zabývá ekonomikou sázkových her. Pozornost je věnována zejména trhu sázkových kanceláří, které provozují kursové sázení. Dále je analyzována tuzemská a evropská legislativa týkající se kursového sázení. Podrobně je vysvětlen způsob výběru odvodů a daní z loterií a jiných podobných her.
Marketing sázkových kanceláří
Kouřil, Jakub ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Krekule, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza služeb sázkových kanceláří z pohledu marketingového mixu. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny termíny marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketingový průzkum. Praktická část je poté věnována dvěma největším českým sázkovým kancelářím Tipsport, a.s. a Fortuna sázková kancelář, a.s. Důraz je kladen především na zhodnocení dvou částí marketingové mixu - produkt a cenu, včetně srovnání se zahraniční konkurencí. Následuje SWOT analýza charakterizující současnou situaci na sázkovém trhu. Prostřednictvím průzkumu je zákazníky zhodnoceno vnímání nabízených služeb. V závěrečné části jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Strategie podnikatelského subjektu
Janeta, Zdeněk ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce Strategie podnikatelského subjektu je rozdělena do tří částí. První teoretická část je věnována strategickému managementu společně se strategickou analýzou, která je složena z analýzy externí a interní. Druhá část popisuje fungování trhu s kurzovým sázením. Především pak současný charakter českého trhu, jeho vývoj a aktuálně nabízené služby. Poslední část je zaměřena na analýzu strategie společnosti Tipsport. Jsou zde uvedeny základní charakteristiky společnosti a následně jsou zpracovány jednotlivé prvky obchodní strategie. Součástí je SWOT a PEST analýza spolu s marketingovou strategií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.